Thursday, December 9, 2010

201008=)

今天的生物科,对我来说是前所未有的挫败感。
面对写出的答案,我只能说我尽力而为了。
大家说:过了就算了。我喜欢这个坦荡荡的说法。
但是总爱顾虑的我,已经开始担心了。
但是,终于我考完了。虽然还有华语垫底。
今天我有了很多不一样的感受。
发现人真的有好多面,掩饰感伤,释放快乐。
我在乎的人,让我看见了不一样的她。
其实,我想帮她。但无从插手。但我写了一些东西给她。

I can help 'her' to tell you-how much she care you
I can help 'her' to tell you-how much she know you
I can help 'her' to tell you-she treat you is her best friend
I can help 'her' to tell you-you are always the first in her friends name list
I can help 'her' to tell you-don't make her cry anymore
I can help 'her' to tell you-she need your care same as the way she care you
I can help 'her' to tell you-how pain you hurt her
I can help 'her' to tell you-no one can replace your place in her heart
But i can't do because she choose to be not telling you.

对于这一方面我帮不了,我只可以借我的耳朵给他。
我希望他看懂,用自己的方法解决。我相信他可以处理得很好。
朋友啊,老话一句,别哭,值得的那个不会让你哭。
在很爱别人的时候,也要懂得怎么爱自己。
毕竟没有人会比你更爱你自己。

聪明的人,会知道:多一个朋友少一个敌人的道理
聪明的人,会知道:别露出厌恶,就算你面前是个大坏人
聪明的人,会知道:只有善待别人,人家才会善待你
我想做个聪明的人。学会把每件事处理好。

我善待你的当儿,我发现其实我还爱着你。
只是我傻傻的忘了这份爱。

0 comments:

Post a Comment